16/5/08

H ώρα στον επόμενο τόνο είναι Mobile !!!!

Με την σφραγίδα της Vodafone!!!



Εδώ και λίγες μέρες έχει ανακοινωθεί ότι η Vodafone έκλεισε συμφωνία με την Apple, για να φέρει το πολυσυζητημένο τηλέφωνο στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες χώρες όπως :
Ιταλία, Τουρκία, Αίγυπτο, Ινδία, Τσεχία , Πορτογαλία κ.α !
H τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη!!



Αφίξεις !!!

Sonyericsson W980i



Άλλο ένα τηλέφωνο προστέθηκε στην οικογένεια της sonyericsson και μάλιστα στη κατηγόρια της εταιρίας W που λανσάρει τα τελευταία χρόνια!!!
Όλα τα χαρακτηριστικά του είναι εξελιγμένα από τους προκάτοχους του!! Συνήθως αυτής της κατηγόριας κινητά, κερδίζουν στη ποιότητα ήχου για τη μουσική! Σε αυτό το κινητό όμως , η κατασκευάστρια εταιρία έχει δώσει βάση και στη ποιότητα κάμερας, για να μην αφήσει τους φανατικούς της φωτογραφίας, παραπονεμένους!!! Συν ότι περιλαμβάνει 2 οθόνες!!
Τέλος, η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη!!

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΗΣ :

  1. Κάμερα 3,2 Μ
  2. Αναγνώριση τραγουδιών ( Trackid )
  3. Στερεοφωνικό Ραδιόφωνο ( Fm με RDS )
  4. Εσωτερική Μνήμη 8 Gb
  5. Ασύρματη τεχνολογία ( Bluetooth )
  6. 3G




http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w980?cc=gr&lc=el

3 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

ercsson τα αγαπημένα μου κινητούλια! Τρία χρόνια μόνο αυτά παίρνω! Τέλειο είναι το καινούργιο, αλλά θα είναι πανάκριβο φαντάζομαι.. που θα πάει, σε μερικά χρόνια θα το πάρω και εγώ! Αυτό το τρακ άϊ ντί, ούτε που ξέρω τι κάνει...
Καταπληκτικά κινητά! Τα έχω αγαπήσει!
Καλησπέρα!

GZ είπε...

Και εγώ sony erricson έχω! To s500i συγκεκριμένα και είναι πολύ τέλειο!!!

http://gz-forbidden.blogspot.com

visit το δικό μου blog
Thx

Unknown είπε...



thank you

سعودي اوتو